Правила п.:
РЕКЛАМАЦІЇ ТА ГАРАНТІЇ
1. Клієнт може подати рекламацію щодо функціонування Магазину (включаючи функціонування Облікового запису) протягом 30 днів з дати виникнення дефектів або перебоїв у функціонуванні Магазину. Рекламації необхідно подавати в електронному вигляді, надсилаючи повідомлення через форму у вкладці «Повідомити про проблему». У рекламації клієнт повинен вказати: своє ім’я та прізвище або назву компанії, адресу для листування, тип і дату виникнення причин рекламації.
2. Рекламація буде розглянута Магазином протягом терміну не більше 14 днів з дати його впливу. Про результати розгляду рекламації клієнт буде негайно поінформований.
3. У випадку юридичної особи та організаційного підрозділу, що не має статусу юридичної особи, всю діяльність цього суб’єкта може здійснювати лише особа, яка уповноважена на здійснення діяльності, пов’язаної з використанням Магазину від імені цієї особи, та на здійснення всіх прав. та зобов’язання цього суб’єкта як Клієнта. Продавець несе відповідальність перед Клієнтом, який є Споживачем, якщо проданий Товар має фізичний або юридичний дефект (порука).
4. Продавець протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів надасть відповідь на рекламацію Клієнта, що випливає з гарантії, та повідомить його про подальші дії.
5. Для розгляду рекламації, зазначеної в пункті 4 цього Розділу Продавцем, Клієнт повинен надати рекламований Товар або Товар разом з доказом купівлі цього Товару/Товарів (копія квитанції, підтвердження переказу з банківського рахунку тощо). Продавцю і опису рекламації. Рекомендується вказати Клієнтом в описі рекламації: (1) відомості та обставини, що стосуються предмета рекламації, зокрема, типу і часу виникнення дефекту; (2) вимоги щодо способу приведення товару у відповідність з Договором купівлі-продажу або заяви про зниження ціни або відмову від Договору купівлі-продажу; і (3) контактних даних того, хто подає рекламацію – це значно полегшить і прискорить розгляд рекламації Продавцем. Вимоги, наведені в попередньому реченні, мають форму тільки рекомендації і не впливають на ефективність рекламації, поданих в обхід рекомендованого опису рекламації.
6. У разі розгляду рекламації на користь Клієнта – Продавець негайно замінить дефектний Товар без дефектів або, по можливості, усуне дефект (не відноситься до старих Товарів, щодо яких можливе тільки зниження ціни або розірвання договору). Це не впливає на можливість Клієнта подати заяву про зниження ціни або відмову від договору відповідно до чинних нормативних актів. Якщо неможливо замінити Товар, усунути дефект Товару або знизити ціну, Продавець негайно поверне суму відповідно до чинного законодавства.
7. У разі, якщо для задоволення Продавцем рекламації Клієнта або для здійснення прав Клієнта, що випливають з гарантій, необхідно буде доставити Товар Продавцю, Клієнту буде запропоновано Продавцем надати Товар за рахунок Продавця.
8. Клієнт несе витрати на повторну доставку Товару після розгляду рекламації у разі необґрунтованого використання поруки (негативний розгляд рекламації, що випливає з поруки Продавця).
9. Порука, зазначена в пункті 4-8 цього Розділу, щодо Клієнта, який купує Товар з метою, безпосередньо пов’язаних з його професійною або господарською діяльністю (Клієнт, який не є Споживачем), виключається.
10. Виробник Товару надає 12-місячну гарантію на новий поставлений Товар, починаючи з дня поставки Товару, що включає фізичні дефекти Товару, пов’язані з дефектом виробництва або матеріалів. У разі виявлення дефекту Товару Клієнт зобов’язаний подати рекламації Продавцю через вкладку “”Повідомлення про проблему “” і доставити Товар разом з гарантійним талоном на адресу, вказану Продавцем. Гарант в рамках гарантії замінить Товар на новий або виконає ремонт. Протягом 14 днів з дати отримання Товару від Клієнта Продавець повідомляє про дату ремонту або заміни або про відмову від надання послуг за гарантією. Права, що випливають з гарантії, не обмежують і не виключають права Споживача на рекламацію на Товар за гарантією.
11. Права, передбачені порукою та гарантією, не поширюються на ситуації, коли дефект був викликаний неправильним монтажем Товару або його використанням, що суперечить його призначенню або інструкціям виробника.
Адміністратором ваших даних є Kingspan sp. z o.o. зі штаб-квартирою в Ліпську (Lipsku) вул. Przemysłowa 20, 27-300 Ліпськ (Lipsk),KRS номер 0000018175, NIP номер 8992212932 (далі Адміністратор), з яким Ви можете зв’язатися по електронній пошті: kontakt@kingspansklep.pl. Ваші дані будуть оброблені нами для того, щоб зв’язатися з Вами і дати відповіді на задані Вами питання, тобто на підставі ст. 6 абз. 1 літ f) GDPR. Ви маєте право на доступ до своїх даних, отримання їх копії, виправлення, видалення або обмеження їх обробки, право на передачу даних іншому адміністратору і заперечення проти подальшої обробки Ваших даних. Більш детальну інформацію про обробку Ваших персональних даних можна знайти тут.